Osta asiantuntijalta
Kun valitset itsellesi sopivaa mainostoimistoa, tarkista ensin toimiston referenssit. Onko tyyli ja ideamaailma yrityksellesi sopiva? Kysy käyttökokemuksia myös muilta. Mainostoimistopalveluita tarjoava yritys voi parhaassa tapauksessa olla hyvä kumppani. Kilpailuta toimistoja ja muista tässä hyvän briefin eli toimeksiannon merkitys. Pohdi tarkasti etukäteen mitä haluat sivustollasi saavuttaa. Linkissä on yksi esimerkki briefistä ja sen sisällöstä. Hyvä brief säästää mainostoimiston ja sinun aikaasi eli siihen kannattaa paneutua huolella.
Paikallisia toimijoita
Kaikkea ei tarvitse itse tehdä. Mainos- ja tietoteknisiä palveluita tarjoavat yritykset voivat hoitaa koko verkkosivu suunnittelun sekä ylläpidon ja vapauttaa yrittäjän tekemään työtänsä. Sisällöstä yrittäjä vastaa kuitenkin aina itse.
Nerot on kotimainen tarjouspyyntöpalvelu joka välittää toimeksiantosi esimerkiksi nettisivustojen suunnittelusta eteenpäin ja tulet saamaan tarjouksia useilta eri toimioilta. Nerot https://www.nerot.fi/kotisivujen-hinta
Paikallisia mainos- ja tele/digialan asiantuntijoita:
BSTR, http://www.bstr.fi
Semio, http://www.semio.fi
Neviso, http://www.neviso.fi
Myynninmaailma: http://www.myynninmaailma.fi
Propaganda: http://www.propaganda.fi
WebGarden, https://www.webgarden.fi
Valtakunnallisia vaihtoehtoja:
Elisa: http://www.elisa.fi
CAPEARC, http://capearc.fi
Fonecta, http://fonecta.fi