Nettinäkyvyyttä

Hyvät nettisivut toimivat yrityksen myyjänä ja markkinoijana silloinkin, kun yrittäjä nukkuu tai viettää vapaa-aikaansa. Edustavat nettisivut antavat pienestäkin yrityksestä hyvän kuvan ja jos ne ovat vielä informatiiviset niihin palataan myös myöhemmin.

Nykypäivänä asiakkaiden ostotottumukset ovat muuttuneet. Noin 70% asiakkaista etsii tuote- ja palveluinformaatiota netistä ennen ostopäätöstä. Nettisivut löytyvät myös helpommin kuin esimerkiksi Facebook sivut.

  • Onnistuneet nettisivut ovat selkeät, yrityksen näköiset, hyvin hakukoneoptimoidut.
  • Niiltä löytyy tuote- ja palvelutiedot sekä selkeät yhteystiedot.
  • Hyvin suunnitellut verkkosivut ovat skaalattavissa eli toimivat myös alustana mahdollisesti myöhemmin tarjottaville ajanvaraus- ja verkkokauppapalveluille.
  • Kuluttajat selaavat nettiä yhä enemmän älylaitteilla, joten yrityksen nettisivujen tulee olla myös eri käyttölaitteisiin sopeutuvat eli responsiiviset.
  • Jos vielä epäröit kannattaako panostaa yrityksesi nettisivuihin, alla muutama asiantuntijablogi, jossa keskustelua aiheesta.

Miksi hyvät verkkosivut?
https://www.sofokus.com/blogi/miksi-meilla-verkkosivusto

Digitaalinen markkinointi – yrittäjä, huomioi nettisivujen merkitys:
http://www.kuulu.fi/blogi/digitaalinen-markkinointi-yritt%C3%A4j%C3%A4-huomioi-nettisivujen-merkitys
http://www.kuulu.fi/blogi/infograafi-asiakastyytyvaisyyden-merkitys-verkossa/