Asiakkuudenhallinta (CRM) | Pk-Digi

Asiakkuudenhallinta (CRM)

Onko yrityksesi asiakasrekisteri ajantasainen ja tallennettu paikkaan, jossa se on turvassa, vaikka yrityksesi tiloissa tapahtuisi esim. tulipalo tai murto?
Oletko huolehtinut uuden tietosuoja-asetuksen noudattamisesta? (https://www.sonet.fi/fi/blogi/?article=miten-valmistautua-eun-tietosuoja-asetuksen-noudattamiseen)
Oletko ajatellut kuinka tieto siirtyy myynnissä henkilöltä toiselle esim. sairastumisen tai irtisanomisen yhteydessä.

Kaikkea tätä, ja paljon muutakin, varten on kehitetty CRM. Sovelluksen avulla voit kerätä asiakaskohtaiset tiedot (esim yhteystiedot, myynnit, dokumentit, projektiseurannat jne) yhteen paikkaan, jossa ne ovat kaikkien käytettävissä. Yhdistä tämä vielä kiinteäksi osaksi taloushallintoa ja olet ottanut aimo harppauksen toiminnanohjauksen maailmaan.